Artykuł sponsorowany

Insbuy – nowy gracz na rynku reklamy. Kup to, co widzisz w filmie

Dodano:
Insbuy – nowy sposób reklamy Źródło: Insbuy
Insbuy to innowacyjne, przełomowe rozwiązanie, które całkowicie zmienia koncepcję reklamy tradycyjnej. Użytkownicy aplikacji mobilnej Insbuy mają możliwość przeglądania i zakupu produktów zauważonych w ulubionych programach telewizyjnych oraz filmach bez konieczności szukania ich w całym internecie. Po pierwszym roku istnienia na rynku reklamowym to nowoczesne narzędzie w lawinowym tempie zwiększa obroty sklepów internetowych, które współpracują z aplikacją.

Jeszcze do niedawna firmy, które chciały przekazać informacje o swoim produkcie w inny sposób niż poprzez tradycyjną reklamę, korzystały z formy product placement. Niestety nie zawsze lokowanie produktu przekładało się na sprzedaż w sklepach.

Z telewizora do sklepu

Teraz dzięki aplikacji Insbuy widz programu staje się od razu konsumentem. Insbuy przenosi widza z telewizora / ipla, przez second screen do Insbuy App, gdzie może on znaleźć produkty użyte w programach, a stamtąd bezpośrednio trafić do konkretnych sklepów internetowych.

Dla nadawców i producentów treści wideo Insbuy to doskonałe narzędzie, które pozwala im wygenerować dodatkowe przychody poprzez filmy i programy, które produkują i dystrybuują. Insbuy generuje przychody w postaci prowizji od każdej sprzedaży, która jest dokonywana przez leady i tą prowizją dzieli się ze swoimi klientami.

Spektakularne wyniki sprzedaży

Klienci, którzy już współpracują z Insbuy, potwierdzają, że jest to jak dotąd najskuteczniejsza forma reklamy, która od razu, w wymierny sposób przekłada się na sprzedaż. Sklep internetowy One Love Design, oferujący meble od najlepszych polskich projektantów odnotowuje średnio od 5 do 10 transakcji na 100 przeklików z Insbuy.

- Na początku przekliki wydawały nam się drogie, ale już w trzecim miesiącu użytkownicy Insbuy nas bardzo zaskoczyli – potwierdza EstiloHome, firma z branży e-commerce, która oferuje stylowe figurki dekoracyjne i designerskie wazony.

Z kolei wyniki sprzedażowe sklepu internetowego B&F Akcesoria Łazienkowe, który korzysta już z Insbuy, w porównaniu z dotychczasowymi narzędziami reklamy jak Google Display Network i Facebook Ads okazały się trzy razy lepsze.

- Konwersja z przejść do sklepów partnerów na zamknięte transakcje to ponad 6%, podczas gdy ruch z Google Display Network i Facebook Ads konwertuje na poziomie 1-1.5%! – dodaje przedstawiciel B&F Akcesoria Łazienkowe.

Sposób działania aplikacji

Bogate portfolio klientów

Insbuy aktywnie współpracuje ze sklepami wnętrzarskimi oraz z nadawcami. Dotychczas posiada porozumienia zawarte m.in. z Canal+ Domo i Kuchnia, Tele5 czy wnętrzarskimi kanałami na YouTube, takimi jak: AtoAto, Wnętrza Zewnętrza czy Aranżacja Wnętrz. Od marca reklamę aplikacji oglądają widzowie kobiecych kanałów z portfolio TVN – HGTV i TVNStyle. Po stronie sprzedających z Insbuy współpracują do tej pory sklepy wnętrzarskie i producenci mebli, ale już niebawem do grona klientów Insbuy dołączą firmy związane z modą, biżuterią i kosmetykami.

Przeglądaj i kupuj z aplikacją Insbuy

Źródło: Insbuy
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...